Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #731  
Alt 13.07.2005, 22:24
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard sen öyle diyorsan öyle olsun abisi. o.T.

ohne Text
  #732  
Alt 14.07.2005, 01:17
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ja ja, Sadik ahmet. er wurde einfach

in Griehinlan ermordet. Es war ein verkersunfal oder?

im sonsten hast du wieder MÜLL geschrieben.
  #733  
Alt 14.07.2005, 09:39
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Sen biraz matamatik calista beynini

gelistir istersen. yazdiklarina bakilirsa zekan az gelismis.

&gt&gt&gtislam terör örgütleri saldirilarda bulunduklari icin tüm islam alemi teröristmi sence?&lt&lt&lt

- burada konu ermeni teröristlerin isledigi cinayetlerden bahsediyoruz.

ERMENI TERÖRISTLER HIRISTIYAN DIYE; HIRISTIYANLIK TERÖRIZMMI? NERDEYSE TÜM HIRISTIYAN ALEMI, ERMENI TERÖRISTLERI DESTEKLEYIP KORUYARAK TERÖRIZME KATKIDA BULUNDU. HIRISTIYANLIK TERÖRISTLIK DEGILMI?

ALMANYA GIBI BAZI ÜLKELER TERÖRISTLERI ÜLKELERINDE BARINDIRIRKEN; BENIM GÜZEL ÜLKEM TERÖRISTLERI ISTIYOR CEZALANDIRMAK ICIN!!!

ALMANYA TERÖRIST DEGILSE, NE??
HANI SU KARASES, PKK, ASALA DIYERLERINDEN BAHSEDIYORUM. beni anlayabilecek kapasitede olmani beklemiyorum!

&gt&gt&gtben ermeniyim diye senin hakaretlerini okumak mecburiyetindemiyim?&lt&lt&lt

-ben türküm diye senin ceddime yakistirmaya calistigin hakaretleri kabullenmek zorundamiyim??

bizde teröristler ve vatanhainleri sert bir sekilde cezalandirilir. bu kanunlarla sabittir!

sen vatanhainimisin? Degilsen kabulet gercegi.
senin ermeni diasporan ve diyer milliyetci ermeniler HIRISTIYAN EMPERYALIST=TERÖRIST DEVLETLERIN USAKLIGINI YAPIYORLAR!

AL ERMENI MESELESINI AKLI BASINDA, BIRAZ TARAFSIZ ERMENI KAYNAKLARINDAN OKU!

sana, hickimse, sen sachsen sen serefsizsin demedi!

<a href="redirect.jsp?url=http://www.tallarmeniantale.com/trial.htm
" target="_blank">http://www.tallarmeniantale.com/trial.htm
</a>
  #734  
Alt 14.07.2005, 12:17
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Erdoğan: Terörü Sahiplenenler Var

14.07.2005 00:10

Erdoğan: Terörü Sahiplenenler Var
Başbakan: "Örgütleri terör listesine almakla terörle mücadele edilmez"

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dünyada terörün tırmandığını belirterek "Terörü sahiplenenler var, örgütleri terör listesine almakla terörle mücadele edilmez." diye konuştu.
Yabancı sermayenin Türkiye"de özellikle medya sektörüne ilgi gösterdiğini belirten Erdoğan, medya sektörüne girecek yabancı sermaye payının % 25 ile sınırlandırılmasını yeni yasama döneminde ele alacaklarını bildirdi.

Başbakan Erdoğan, bir televizyon kanalında katıldığı programda, gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

Uluslararası camiada ve Türkiye"de terörün tırmanışta olduğunu belirten Erdoğan, Türkiye"deki terörün yabancı ülkelerce desteklendiğini belirterek, "Terörü sahiplenenler var, örgütleri terör listesine almakla terörle mücadele edilmez. Sadece Amerika Birleşik Devletleri"ne değil, Avrupa Birliği üyesi ülkelerine de söylüyorum, suçluları yargılayın diyorsunuz yargılamıyorlar, iade edin diyorsunuz, iade etmiyorlar." dedi.

Türkiye"ye gelen bazı yabancı diplomatların Güneydoğu"ya gitmelerinin de terörü azdırdığını ifade eden Erdoğan, Türkiye"de etnik ayrımcılığa, bölgesel ve dinsel milliyetçiliğe gidilemeyeceğini, bunların Türkiye"nin üç kırmızı çizgisi olarak devam ettiğini söyledi.

Erdoğan, "Gerekirse sınırötesi operasyon da yapılır." dedi.

Yabancı kuruluşların, Türkiye"de özellikle medya sektöründe yatırım yapmak istediklerini belirten Erdoğan, "Dünya medyasının Türkiye"ye gelmesi medyada rekabeti artıracaktır" diye konuştu.

Erdoğan, medya sektöründeki yabancı sermaye yatırım payının % 25 ile sınırlandırılmasının, yeni yasama döneminde yeniden düzenleneceğini belirterek, "Buradaki bir sınır koydunuz, koyduğunuz sınır ne, bir yabancı girme veya bir kuruluş ancak bir tane gazete ve televizyon sahibi olabilir veya bir firmayı satın alabilir. Bu yüzde yüz olursa böyle bir yatırımın içine girer. % 50"nin altında olursa girmez." şeklinde konuştu.


trt
  #735  
Alt 14.07.2005, 19:14
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard das ist der anfang

das ist nur der anfang,danach kommt zypern,die minderheiten in der türkei.
versteht ihr immer noch nicht,wir kommen nicht in eu.

über die türkei werden spiele gespielt,aber unsere regierungen, wollen es nicht verstehen und werden es nicht verstehen.

wir kommen nie in die eu
  #736  
Alt 14.07.2005, 21:12
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Bizde avtupayi fethederiz yeniden...

öyle hamamda pic birakir gibi birakipta kacmak varmi??

eu türkiyeyi seve seve kabuletmezse, öbürtürlü kabuletmek zorunda kalir. hani sin ile kef tutturularak yazilan bir kelime varya!
  #737  
Alt 16.07.2005, 20:42
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Pamuk steht hinter der Türkei!!!!!!

Pamuk steht hinter der Türkei

Orhan Pamuk stärkt seinem Land auf dem Weg nach Europa den Rücken.

Der diesjähriger Friedenspreisträger des Deutschen Buchhandels Orhan Pamuk plädiert nachdrücklich für eine EU-Mitgliedschaft der Türkei. "Wie jeder bei uns würde auch ich mich übel betrogen fühlen, wenn die Türkei alle nötigen Bedingungen erfüllte und dann nur das Angebot einer ,privilegierten Partnerschaft" erhielte", sagte Pamuk in einem Interview in der Frankfurter Allgemeinen Zeitung.
"Die meisten meiner Landsleute wollen den Beitritt nicht nur aus politischen und wirtschaftlichen Erwägungen, sondern auch aus einem psychologischen Grund: Sie möchten einmal das schöne Gefühl erleben, genauso behandelt zu werden wie die Europäer, gleichberechtigt", sagte er weiter.

Die Europäische Union betrachte er als Versprechen und als vorzügliches Instrument zur Reformierung der eingeschränkten Demokratie in der Türkei. Allein diese Hoffnung habe in seinem Land schon viel bewirkt. Wenn Europa zögere, fange auch die Türkei wieder an zu zweifeln. "Und das ist viel schlimmer, denn es bedeutet, dass antieuropäische Ressentiments die eingeschränkte Demokratie der Türkei zerstören."

Pamuk äußerte sich auch über sein Verhältnis zu seiner Heimat, das "zunehmend problematisch" sei, sagte der 53-Jährige. "Zu oft und jedes Mal mit mehr Nachdruck wurde mir schon gesagt, ich solle auf meine Worte Acht geben, auf meine Bücher, meine Kommentare, meine Interviews, auf jede Äußerung, die ich Journalisten oder Ausländern gegenüber fallen lasse." In den meisten Fällen hätten die Leute, "die über mich und mein Werk lamentieren, meine Bücher aber gar nicht gelesen".

Damit spielte Pamuk auf die Reaktionen auf seinen neuen Roman "Schnee" an, in dem er die politisch-sozialen Probleme in einer Kleinstadt in Südostanatolien schildert.

Viele Kritiker halten Pamuk für den bedeutendsten Prosaschriftsteller der jüngeren türkischen Generation. Seine Werke wurden bislang in 34 Sprachen übersetzt und in über 100 Ländern veröffentlicht. Am 23. Oktober wird er in der Frankfurter Paulskirche zum Abschluss der Buchmesse den mit 25.000 Euro dotierten Friedenspreis des Deutschen Buchhandels entgegennehmen. Er sei sehr dankbar für den Preis, sagte Pamuk. "Meine Dankesrede in der Paulskirche liegt mir sehr am Herzen. Ich werde sehr sorgfältig über meine Worte nachdenken."

<a href="redirect.jsp?url=http://195.227.130.43/servlets/NetCommunity?service=index&nick=Frankenstein&sessi onid=7395384498294551082&nh=0&frameset=yes" target="_blank">http://195.227.130.43/servlets/NetCommunity?service=index&nick=Frankenstein&sessi onid=7395384498294551082&nh=0&frameset=yes</a>
  #738  
Alt 16.07.2005, 20:48
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Autor: 6666Mahfuz

Autor: 6666Mahfuz
Datum: (11/07/2005 - 20:13)
Forum: Religion & Glauben


Allaha ismarladik, bye bye, güle güle

Vaybee.watch.com benim bilgisayara sormadan nasil girmek ister?? Beni istemiyorsanis, sorun degil, siz bana lazim degilsiniz, caninizda sag...basinizda sag olsun..Allah hepimize aklimizi daha cok kulanmasini, salih ameller, iyi ahlak nasip etsin, magfiret eglesin...
Cagdas düsüncelere sayginiz yüksek sayilmaz..
Neyse,... hasta la vista,BABIIIIES...Euer Terminator kommt auch irgendwann...süpheniz hic olmasin..hepimiz bu fani dünya`da misafiriz-)))

Insch`Allah hakkinizi helal edersiniz, besonders Eniskaya, Isinsu und Hacikischkisch, *schnief* sizi özlicegim, bilhassa Donpepelino, Pompalanejat vs. benim hakkim varsa, her zaman helal olsun-)))

Allaha emanet, eyvallah-))

<a href="redirect.jsp?url=http://195.227.130.43/servlets/NetCommunity?service=index&nick=Frankenstein&sessi onid=7395384498294551082&nh=0&frameset=yes" target="_blank">http://195.227.130.43/servlets/NetCommunity?service=index&nick=Frankenstein&sessi onid=7395384498294551082&nh=0&frameset=yes</a>
  #739  
Alt 16.07.2005, 21:33
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Ne alakaya ne maydanoz????

simdi bu iki makalenin birbiriyle ne alakasi var diye soran cikabilir! ben bu soruya cevap vermeden sizi biraz düsünmeye davet ediyorum.
  #740  
Alt 16.07.2005, 23:33
Benutzerbild von tuerkmenyuecel
tuerkmenyuecel tuerkmenyuecel ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard cok azzz... cok o.T.

ohne Text
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu