| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
Karadayi schau ich zwar nicht aber der Typ ist heftig. Den hab ich mal life gesehen auf ner Gala in Köln. Cetvel gibi cocuk Bu kadar düzgün bir fizik olamaz.
|
|
||||
|
||||
wieso werden solche perfekten menschen nicht per eugenik vermehrt. so viele greissliche menschen müssen doch nicht sein..
|
|
|||
|
|||
Billy, senin gibi adamin diziyle ne isi olur?
Hani kisisel gelisim falan senin isindi.. |
|
|||
|
|||
Hahaha... Hic güleceðim yoktu
|
|
||||
|
||||
chuck berry,
du hast recht, ich arbeite auch an mir ....andererseits türk kültürünü desifre etmek bizim isimizdir. jetzt hat mich auch noch verbotene liebe angefixt....kaliteli yapmislar beyyyyaaaa echt gut gemacht. muss man einfach sagen..... tja mittelfristig muss ich natürlich da aussteigen. aber hey ich hab ja keine kontakt zu den leuten, dann kann ich wenigstens kucken was denen gefällt.... die haben echt viel geld reingesteckt. jede szene ist wie ein foto....die sprechen sogar französich wie krass isst das denn....? kara dayi, wtf? |
|
|||
|
|||
Bir iki Diziden zarar gelmez efendim.
|
|
||||
|
||||
Zitat:
bu kadar dizi seyretmek icin haftada 20-30 saat tv önünde dizi seyretmeniz gerekiyor. levantiner hanim bizim kadinlarimiz dizileri cok seviyor biliyorum ama bir erkek bu kadar dizi seyretmez/seyredemez. |
|
||||
|
||||
Zitat:
türkler sizce en güzel irk olabilir ama benim icin insan güzeldir. biz yaradilani yaradandan ötürü severiz!!! lütfen bir daha irkci tabirlerinizi burada kullanmayin!!! |
|
||||
|
||||
Ich habe Calikusu sehr gerne geguckt aber es ist leider zu Ende gegangen. Sonst hab ich keine Serie zur Zeit. Gucke lieber Abends Filme auf Movie4k
|
|
|||
|
|||
3 aydan sonra dün baslayan Kurtlar Vadisi Pusu o kadar degismis ki, sasirtti.. Abdülhey ölmüs, Kara gidici, Polat Alemdar Aksacli'ligi devretmis sahalara tekrar dönmüs, bu kadar degisiklik bir anda beklemiyordum... Ama Reyting olarak Birinci olmayi hak etmis bir bölüm izledim, sizlere de tavsiye ederim..
|