| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
Zitat:
aber es gibt auch einige die wieder zurückkehren weil sie es in der türkei zu nichts bringen. |
|
|||
|
|||
@ man_bey
Zitat:
Oder sind dir die argumente ausgegangen? |
|
||||
|
||||
cocukca kavgalar sürdürmekte anlam görmüyorum.
|
|
|||
|
|||
Kimsenin kavga ettigi yok. Sen göster dedin, ben gösterdim. Üzerine susuyorsun, bu bana sadece senin ne kadar aciz, ve korkak oldugunu gösteriyor. Hepsi bu. Kimsenin kavga ettigi felan yok. |
|
||||
|
||||
Zitat:
ilk önce yalani sevmedigimi belirteyim. yalan söylemenide kiniyorum. ben sana göster demedim. sen bana kim oldugunu hatirlatayim dedin ve ben buyur hatirlat dedim. bunun üzerine bulduklarini kopyalayip yapistirmissin ama umdugunu bulamadin. sen daha cok kivranip benimle gürese girmeye calisirsin ama her seferinde altta kalmaya alismadan birakamazsin. bu tür sinirlerine hakim olamayarak yazarsan daha önce defalarca özür diletip diz cöktürdügüm kisiler ile farkin kalmaz. yine söylüyorum: birak bu cocukca hareketlerini. ben mahalle karisi gibi kavga etmekten hoslanmayanlardanim. onun icinde sana daha önce cevap verme ihtiyaci duymadim. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Schieß nicht von dir auf andere. Benim sinirlendigim felan yok. Aber deiner Aussage zufolge schließe ich, dass du es bereust, mich dazu aufgefordert zu haben, zu erinnern wer du denn bist. Tief durchatmen, ich tu dir schon nichts |
|
||||
|
||||
Zitat:
buradaki üyelerin cogunlugu beni tanir ve kim oldugumu nasil bir kisilik sahibi oldugumu iyi bilirler. istersen tüm yazdiklarimi kitab halinda toparla. yinede amacladigina ulasamazsin. bunu böyle bil. |
|
|||
|
|||
Zitat:
neymis amacladigim?? klär mich doch mal auf bitte. |
|
||||
|
||||
Leider fallen mir diesbezüglich nur die call centers ein, weitere jobangebote?
|
|
||||
|
||||
Zitat:
500k EUR auf der Hucke ... ich wüsste immer nicht was ich mit dem Geld treiben würde ... Ideen ? |