| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
Resmimi Bir defa Sapigin teki calmis sayfasina eklemis. Siyasi görüsüm herkesin hosuna gitmeyebilir ama böyle haraketleri itici buluyorum. Böyle calarlarsada dert etmem
|
|
|||
|
|||
Burda!
Bu sitede,insanin kendinden ödün vermemesi zor gercekten!Son 2 haftadir israrla beni bir baskasi saniyorlar veya öyle görmek istiyorlar...Durum o kadar gülünc olmus ki,benim siyasi ve ahlaki fikirlerime uymayan insanlara benzetmeye basladilar)))
|
|
||||
|
||||
Zitat:
bilmem ...benim hic gizli saklim yoktur .. belki de annem babam beni yanli$ yeti$tirdi kulaklari cinlasin ...anam bana bunu ögreti ! herzaman dogrucu ol weil ich damit nichts falsch machen kann .. da bin ich ihr bis heute dankbar ... Danke Mooom )) senin gibi hatun bulsam hemen , 3 Atatürkcü Racker yapicam und die werden alle wie Mustafa Kemal "blaue" Augen haben ... |
|
||||
|
||||
Zitat:
her yarak calinti .. ekledi resim Clooney in yeni evlendi hanimi |
|
||||
|
||||
Zitat:
belki de "weiblich" bile degilsin ... gercek resmimi ben buraya LogIn etim tarih den beri kulaniyorum .. ama sen kendin den emin degilsin galiba ... hele ,kendi Profiline yanli$/ba$kalarin resim yüklemek ... "No-Gooo" derlerrr bizimim burda ... |
|
|||
|
|||
Zitat:
Is isden gectikten sonra bunun zaten bir anlami kalmiyor. Ne mutlu, bunu zamaninda anliyabilene. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Sevtap yalan söylemiyor. Dürüstce o resimdeki ben degilim diyor. Hatta onda degil sende. Yalnis algiliyorsun. Sowas nennt man nicht falsch, sowas nennt man vorsichtig. Daran ist nichts auszusetzen. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Schönheit liegt im Auge des Betrachters. Glaubst du, du bist schön? Ein anderer User hat hier auch mal ständig gepostet, dass er unglaublich gut aussehend sei, dann hat er erzählt das er mal ein Modell war, jetzt hat er ein Profilbild. Ich meine ok, er kann von sich denken was er will, aber nochmal Schönheit liegt im Auge des Betrachters. Er mag sich für unglaublich gutaussehend halten für unwiderstehlich sogar. Ich habe meine eigene Meinung. Das selbe gilt für dich. Weder wird jemand schöner/gutaussehender, weil drei Leute das bestätigen noch wird er hässlicher, weil du das vermutest. Bosuna nefesini tüketmissin. |
|
|||
|
|||
Zitat:
hahahahaha, buna kendini alisdir Her yeni gelen üyeye sorulan ilk sorulardan biri: Sen kimin fake'isin Burda onca yillarin üyeleri var, herkesi biliyorlar, herkesi taniyorlar diye düsünürler. Takma bile, hic önemi yok. Kim ne düsünürse düsünsün |
|
|||
|
|||
:)
Tamam da bende eski sayilirim kanimca,4 yildir gelirim buraya....Yok taktigimdan degil,kendini cok akilli sananlari teshir etmek icin yazdim....
|