| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
Zitat:
|
|
|||
|
|||
Senin cevaplar nedense hep ayni ve acayip can sýkýcý. ..
ama beyin hücrelerin baska þeylere musait deðil. . Ne yapalim artýk |
|
||||
|
||||
bu kutuplasmaya son verin
kim ne düsüncede olursa olsun,
fikirler söylensin ama seviyesizlesilmesin !! küfrü bir kere dialoglarinizdan cikartin. bazan bende burda sinirleniyorum, ve aslinda cok kirici kelimeler kullanmak istiyorum. ama kirilan bir kalbin kazanilmasi cok zor oldugu icin, ben kalplerin kisilerin kirilmamasindan yanayim. kim ne olursa olsun , öncelikle INSAN oldugunuzu hic unutmayin !! INSANLARIN diger yaratilislara karsi en büyük özelliklerinden birtanesi HÜR IRADESIDIR !! ISTER HAYVAN GIBI KULLANSIN, ISTERSE INSAN GIBI !! sadece pislik bir insana yakismiyor, karsindaki pislik diye kendini pisleme ey insan !! BIR ÖNCEKI YAZIMDA DA SÖYLEDIM !! DEMONUZU YAPIN !! AMA, LÜTFEN KENDINIZI KÜCÜLTECEK PISLETECEK OLAYLARDAN KACININ: TÜRK HALKINI BURDA KÖTÜLEMEYIN, KARSILIKLI KIRICI ITICI BÖLÜCÜ OLMAYIN !! SEREFE BIR KADEH ALKOL KADEHINI KALDIRMAK DEGIL !! O BARDAGIN YAPISINI TASIMAKTIR, KIRMADAN VE INCILTMEDEN TOKUSTURMAKTIR !! |
|
|||
|
|||
sizin vatanseverliginiz bu kilipteki gibi duvara bir foto asmaktan ibaret
Zitat:
Polonyali kizin mustafa kemal ile ne alakasi var? Yoksa türk sevgilisinin evinde tesadüfen cekilmis bir video mu? BU Kliib sizin gibi "sözde vatanseverleri" anlatiyor, SIZIN VATANSEVERLIGINIZ zavalli aciz kizlari kullanip ve duvara bir foto asmaktan ibaret :-))) |
|
|||
|
|||
Zitat:
Allah maden kazasinda hayatina yitiren tüm canlara rahmet, ruhlarini sad ve mekanlarini cennet eylesin... Geändert von Ask_Sehidi (14.05.2014 um 18:23 Uhr). |
|
|||
|
|||
Zitat:
es gibt auch ne bahn.. mit auto würde ich an dem tag sowieso nicht fahre |
|
|||
|
|||
Ich denke schon, dass ich so mit ein paar Freunden mich dahin auf den Weg mache! Dieses kranke Subjekt glaubt jeden zusammenscheissen zu dürfen. Der wird von mir die übelsten Wahrheiten über sich hören und ganz andere Erfahrungen machen.
Geändert von Ask_Sehidi (14.05.2014 um 18:30 Uhr). |
|
|||
|
|||
Zitat:
er iwt in der arena abgeschiermt.. es kommen nur geladene Gäste rein... karten gibts bei uetd... es werden auch strassensperren geben.. da wo er langfährt... ich hab aber ernsthaft überlegt ob ich dahin gehe und mir mal seine rede anhöre. . Kommt drauf an wie lange die demo geht.... wäre mal interessant zu erfahren was er da so von sich gebe n wird. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Mann müsste das Stadiun mit Gegendemonstranten umzingeln und dann gegen ihn vorgehen. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Mich interessiert nur was er dort für ne rede halten wird |