| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
estafirullah...
Hakkinda yobazca bir fikir sahibisin demek istememistim. Dedigim gibi sadece meraktan sordum. Ama yinede tatmin olamadim cevabindan. Benim demek istedigim.. öyle bir insana asik olursan ne yaparsin?? Yada ne yaparsiniz genel olarak. Sorum hepiniz icin gecerli.
Benim icin gecmis önemsizdir. Geriye degil ileri bakmali. Benimle tanisan bir insandan bunu asla beklemem. Görüs acisidir. Benim icin önemsiz ise baskasi icin önemli olabilir. Bende dine baglamam böyle seyleri. Ilk öne Insan olalim ... sonra dini kavrayalim.. Dine göre yasayipta INSANI vazifelerini yerine getirmeyen cok insan var.. |
|
|||
o.T.
Jetzt wird mir sogar im Doppelpack Aufmerksamkeit gewidmet - sowas nennt man wohl gekränkte Eitelkeit..
Da scheint jemand wirklich gedemütigt und frustriert zu sein aufgrund meiner Kritik..nimm dir nicht alles virtuelle so sehr zu Herzen, sonst verlierst du noch den Bezug zur Realität und machst dich noch lächerlicher&unglaubwürdiger als du eh bereits schon bist.. Achja, Wenn 2 Personen stets ein und dieselbe Meinung vertreten, dann ist einer von beiden überflüssig... |
|
|||
o.T.
"deines angeblichen Kritiks"?
Was ist das schon wieder für eine erbärmliche armselige Orthografie? Die erste Grundlage für jegliche Formen der Unterhaltung und Diskussion, setzt die Beherrschung einer Sprache voraus...also wäre ein gutgemeinter Ratschlag, dass du dich in einer Sprache ausdrückst, der du auch mächtig bist, damit wir alle wissen, was dich bedrückt und was dir auf dem Herzen liegt.. Du scheinst wohl nicht nur kritikunfähig zu sein, sondern auch diskussionsunfähig.. yazik yazik... |
|
|||
hmm...
wir brauchen eindeutig ein neues Thema. Ich meine innerhalb Religion und Glauben.
|
|
||||
gizemliPERI
(16/01/2006 - 7:31)gizemliPERI
Aber ich identifiziere mich mit KEINER Religion. Ich glaube an eine endlose Kraft, die uns bestehen lässt und lenkt... Kurz mal zitiert ... Ben bir dine mensub degilim diyorsun. Yani acikca ben dinsizim diyorsun. Ikinci cümlenden Allahada inanmadigini cikarabiliyoruz. Allaha iman yok, Kurani kerimi zaten inkar ediyorsun, Peygamberlere de iman yok, Sen zaten islami kurallara göre gayri müslimsin. Türkcesi KAFIR sin. Ap acik bunlari söyledigine göre. Neye inandigin zaten belli degil, amacin islam dinine camur atmak. Islam dininin neresi hosuna gitmiyor onu yazarmisin ? Islamda Ahlak var. Ne yazikki bu vasifi sende bulamiyorum. Ahlaki cerceve icinde konusmuyorsun. Nefsine göre yorumluyorsun her seyi. Bundada hürsün istedigin "pisligi yapabilirsin" bu hakki Allah sana vermis. Biz karisamayiz ve karismayizda ne halt ettigine. Biz sana tas atmiyoruz. Atmamizada ihtiyacimiz yok. Biz herseyi islami cerceve ele aliyoruz. Islama saygisizlik yaparsan tabiki seni ve senin gibi sapik düsünceli olanlari elestiririz. |