| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
Bu tarz siirleri sevmiyorum. Ünlü edebiyatcilarin siirlerini seviyorum ben. Bunlar ayni türkü gibi, d.h. super super altmodisch. :-D Du musst dich upgraden. :-p
|
|
||||
|
||||
Zitat:
Ich halte mich da an Mehmet Akif Ersoy. Bir sey eski diye degil, kullani$siz oldugu icin degistirilir. Bir yeni sey daha yeni oldugu icin degil daha kullanisli oldugu icin alinir.. Nenne mir mal ein paar aktuelle Zeitgenossen dieser Tage, die NAZIM HIKMET RAN das Wasser reichen könnten? In der Einfachheit liegt die Genialität |
|
|||
|
|||
Ja ist schon ok. Du befasst dich halt nicht mit türkischer Literatur. Biraz cagdas edebiyat ile ilgilenmeni öneririm. O kadar degerli yazarlarimiz var ki. Ezbere iki tane isim söyleyerek türk edebiyatina asiri derece de haksizlik ediyorsun.
Benimle Edebiyat konusunda asla yarisamazsin Levocuk. su altta yazdigin seylere "siir" bile denmez. Bu konuda cok hassasimdir. Edebiyata yapilan haksizliga hic tahammülüm yok. Neyse baska konularda konusuruz belki. Iyi geceler. Geändert von Yetismeister (27.10.2011 um 23:53 Uhr). |
|
||||
|
||||
Zitat:
Ama senin dedigin gibi olsun. |
|
||||
|
||||
Önemli olan zamana býrakmak deðil, Zamanla býrakmamaktýr. ' NazimHikmet ' doðum günün kutlu olsun..
|
|
||||
|
||||
Fosfos ayip ettin, siir sayfamiz var!!!
|