| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
Zaten din konusuna gelince millet birbirine girmeye basliyor. Yine mi basladiniz? Zamanimin cok veya az oldugunu sen mi karar veriyorsun?
Ben reinkarnaysondan bahsediyorum sen gitmis kiyamet gününü bana anlatiyorsun. Her biri baska konu. |
|
||||
|
||||
Freie Theologin Unixxx Her Konuda Uzmansýn Maþallah
Zitat:
Sen Deðerini Bilmemiz Gereken Vaybee``nin Asil Üyelerindensin Geändert von Motzki (26.01.2010 um 02:50 Uhr). |
|
|||
|
|||
Bu kadar iltifata ne gerek vardi?
|
|
||||
|
||||
Je spontaner, desto besser
Ne kadar iltifat etsem az... Sizce de öyle deðil mi Unixxx
Ýnsan akýl sahibi bir varlýk olarak, düþünmek, düþündüklerinden sonuç çýkarmak ve yaþamýnýn amacýný anlamakla yükümlü deðil mi |
|
|||
|
|||
Da hast Du ausnahmsweise mal recht!
Zitat:
|
|
||||
|
||||
herkes hangi dine ait olma, konusunda,özgürdür!
bu konuda tartismaya gerek yok! |
|
||||
|
||||
Zitat:
islam bir mantik dinidir, mantiksiz seylere inanmayin diye,emretmis allah! kuranda,gayet mantikli seyler yaziyor. insanlar,degistiriyor,islamin emirlerini, vede yanlis bilgi veriyor,islam konusunda;-) Geändert von ot (26.01.2010 um 11:37 Uhr). |
|
|||
|
|||
Das ist weder der richtige ort noch das richtige thema dafür. Man versucht hier etwas ernsthaftigkeit reinzubringen damit auch neue User da mitmachen und das interesse nicht verlieren und schon wird das wieder zunichte gemacht. Finde ich nicht gut. Echt nicht :-(
|
|
|||
|
|||
Na gut...ich glaube nicht an die Reinkarnation...das würde bedeuten, dass man in diesem Leben die Sau aus dem Stall lassen kann, weil man ja noch viele weitere hat, es wieder gut zu machen...wozu dann Ethik?
|
|
||||
|
||||
ögrenebilirsin canim,,
ben müslümanim,, ich halte garnix von diesen thema! |