| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
Zitat:
Ben hicbir zaman koydugum resimlerde bu benim fotografim diye koymam. Gerizekali alamanci gencler tanimiyorsa türk TV dünyasini benim sucum degil. Azicik chatten matten kafalarini cikarsalar dünya ile irtibata gecebilirler. Hergün "ne tatli bebegin var" diye gerzek gerzek mesajlar yazanlara sadece aciyorum. :-) Neyse, tekrar ekledim. :-) Onu silerlerse Türkan Sorayi ekleyecem bi dahakine.:-D Güzel fotograf paylasmanin kimseye zarari yok. Güzellikleri sileceklerine bu sayfayi nasil seviyeli hale sokup nasil güzellestirebiliriz diye düsünsünler. Ben kac kisiyi bloke ettim simdiye dek profillerinde cok ahlaksiz resimler var, igrenc agza alinmayacak Nickleri var diye biliyor musun? Arzum Onan´mis, Copyright mis hikaye bunlar. Önce pisliklerden arindirsinlar sayfalarini. |
|
|||
|
|||
Zitat:
Seni dinliyorum. O zaman ortalik yerde anlatma, baska yol bul Biliyorum bu forumda böyle seyler yapildigini..... Ne zaman küfürlü küfürlü yazarsin, sex maceralarindan anlatirsin, türkleri kötülersin, o zaman prim yaparsin bu forumda! O tarz kisileri seviyorlar. Beni sevmeyin anacim, ben böyle iyiyim. Geändert von OnMyOwn (04.04.2013 um 03:22 Uhr). |
|
||||
|
||||
Zitat:
hier hast du meine telefonnumer, unter der bin ich 24h erreichbar. und damit nicht jeder bei mir anruft hab ich es verschlüsselt: |
|
|||
|
|||
Bu ne be? Yok sagol tel. edecek kadar önemli birþey deðil vaybee benim icin. buyursunlar okusunlar isleri gucleri yoksa ozel msjlari. fazla ozel birsey yok zaten. :-)
|
|
||||
|
||||
Zitat:
ben zaten mail ile kimseyle görüsmüyorum, onun icin pekte ilgilendirmiyor. @Monday im grunde ist gegen die nutzung von fremden fotos nichts zu sagen, weil aufnahmen mit personen nur dann nicht benutzt werden dürfen wenn es keine berühmten persönlichkeiten, politiker oder andere prominente sind. ich weiss nicht wie es sich rechtlich verhält wenn es als profilfoto benutzt wird, aber da sollten sich die admins doch erstmal an die eigene nase fassen. einer von denen hat als profilbild lady bitchray. ich werd jetzt bestimmt gesperrt. |
|
||||
|
||||
Zitat:
Zitat:
Zitat:
|
|
||||
|
||||
Zitat:
in der funktion geht es um die mittlere periodenlänge der fabio folge mod p. hier treiben sich fast ausschliesslich schlecht gebildete rum, was hat dich hierher verschlagen ps. ich ziehe meinen hut vor dir. |
|
||||
|
||||
Zitat:
|
|
||||
|
||||
Zitat:
weshalb schreibst du nichts zu den anderen themen? |
|
||||
|
||||
Ja, genau unterhalte uns mit Mathematik. Fuehre z.B. diesen Thread weiter http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=7656
|