Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Sport - Fussball

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 01.06.2004, 16:05
airdem

Standard Fenerbahçe Şenol"un mu peşinde !..

Yeni sezonda Volkan ve Recep"in yanına iyi bir kaleci arayan Fenerbahçe"nin tartışılan bir isim olan Şenol"u gündemine aldığı iddia edildi.. Yıldız futbolcu için Diyarbakırspor yönetimi ile de görüşüldüğü öğrenildi...
[01/06/2004-15:35]

Fenerbahçe"nin kaleci transferinde rotayı yurtiçine çevirdiği ve tartışmalı bir ismi gündemine aldığı iddia edildi.

Diyarbakırspor"un ilginç hareketleri ile dikkat çeken, olaylı maçların da tartışılan ismi olmasıyla tanınan kalecisi Şenol"un, sarı lacivertli ekibin transfer gündemine girdiği öne sürüldü.

Her fırsatta Fenerbahçeli olduğunu belirten Diyarbakırspor kalecisinin, Volkan ve Recep"e alternatif isim olmasının düşünüldüğü, yabancı kontenjanın da bu alanda kullanılmaması için transferinin istendiği belirtildi. Yönetimin, Diyarbakırspor Başkanı Ahmet Göksu ile bu oyuncu için transfer görüşmesi yapıldığı da öne sürüldü.

Kaynak: ajansspor.com
Alt 01.06.2004, 16:06
airdem

Standard Trabzonspor, yıldızlarıyla anlaştı gibi

Bu sene ülkemizi Avrupa Şampiyonlar Ligi"nde temsil edecek olan Trabzonspor, yıldız oyuncuları Fatih Tekke ve Gökdeniz"in sözleşmelerini uzatmaları konusunu, gelecek hafta sonuçlandırmayı hedefliyor..
[01/06/2004-12:01]

Futbol şube Sorumlusu Erda Aygün, Gökdeniz ve Fatih ile daha önce görüşmeler yaptıklarını ve futbolcuların şu an kent dışında tatilde olduklarını belirtti.

Söz konusu futbolcularla maddi konulardaki görüşmeleri yaptıklarını ve aralarında çok küçük pürüzlerin kaldığını ifade eden Aygün, ""Büyük ihtimalle gelecek hafta 2 oyuncumuzun da sözleşmesini uzatacağız. Biz bu oyuncuları hiçbir yere vermeyeceğiz ve transferlerine de (bitti) gözüyle bakıyoruz"" diye konuştu.

Futbolcuların hak ettiklerini alacaklarını da kaydeden Aygün, ""Biz iki futbolcuyu da ayrı tutmuyoruz. İkisi de aynı ücreti alacaklar. Gökdeniz ve Fatih"ten Şampiyonlar Ligi"nde yararlanacağız"" diye konuştu.

Kaynak: ajansspor.com
Alt 01.06.2004, 16:07
airdem

Standard 2. forma Murat"a.. Diğerleri kimlere ?..

Fenerbahçe"de yeni sezonda 3 yıldızlı formayı giyecek 2. isim de belli oldu ve Murat Hacıoğlu sarı lacivertli takımla anlaştı.. Fakat Fenerbahçe taraftarı transferde bombaları beklerken durgun bir sürece girdi.. Yıldız isimlerin transferi belirsiz..
[31/05/2004-19:23]

Fenerbahçe , Diyarbakırspor ve A Milli Takım"ıın başarılı oyuncusu Murat Hacıoğlu ile 2 yıl opsiyonlu olmak üzere, 1 yıllık anlaşmaya vardı.

Serkan Balcı"dan sonra sarı lacivertlilerin 2. "kesin" transferi Murat olurken, yıldız oyuncuyla imza töreninin önümüzdeki haftalarda yapılacağı belirtildi.
Alt 01.06.2004, 16:11
unknown

Standard o.T.

ich habe vielleicht übertrieben mit der aussage "nazi-club"
,,,aber untertrieben hab ich sicherlich nicht das so ein verein mit solchen fans nicht in den profi-fussball gehört..

natürlich war der verein damals in der ddr zeit kein skin-club.ist doch wohl logisch.
es wurde nur zu einem.und sind bis heute an der spitze.

ich sprech ja auch nicht die "wanna be" radikalen-parolen von fans im stadion an [die haben alle vereine dieser welt(sogar der fc st. pauli)] sondern nur die fans in der mehrheit die sowas in gewalt umsetzen und das tun die meisten anhänger dieses dresdener clubs.Sowohl in den Heimspielen als auch sowieso Auswärts.

und die mehrheit identifiziert diesen verein zu dem was sie selber auch sind.

naja wir werdens ja sehen,nächstes jahr auf Dsf oder der Ard oder manche Live (Ich aber sicherlich nicht).
Alt 01.06.2004, 16:17
unknown

Standard lieber nicht

Volkan ile Recep bile iyi ama mükemmel degirler daha yani dünya kaleci..
Senol"un ne isi var ozaman biz de )
Iyi kaleci ama süper degil..Fener"e uymaz
Alt 01.06.2004, 16:27
unknown

Standard eins noch :

ich mein,sogar wenn "deutsche" fans irgendeines vereins hier selber rufen..#"Raus aus der Liga mit euch "scheiss" nazi pack!"#
dann steht man doch net alleine da mit seiner meinung...

welches bis jetzt die mainzer,schalker,"die geißböcke" oder paulianer es getan haben..wo ich so etwas bis jetzt erlebt hab..
und alle diese vereine sind fast allen symphatisch..

ich finde hervorragende beispiele für alle
Alt 01.06.2004, 17:12
Benutzerbild von xxsinan07xx
xxsinan07xx xxsinan07xx ist offline
Neuer Benutzer

Standard gegengewalt da die nix anderes verstehen

ohne Text
Alt 01.06.2004, 17:15
Benutzerbild von xxsinan07xx
xxsinan07xx xxsinan07xx ist offline
Neuer Benutzer

Standard falsch

wir hatten schonmal das vergnügen da ist schon "härteres" gefallen
Alt 01.06.2004, 17:20
unknown

Standard bende düsündüm bir ara bunu

sonra ama acidim
Alt 01.06.2004, 17:49
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer

Standard "git isine be adam"

Was erzählst du jetzt eigentlich?

Willst du etwa verleugnen das im türkischen od. von Türken gebrauchtes "schwul" keine Beleidigung ist?

Zum zweiten das er die notwendige Klugheit hat missen lassen ist doch offensichtlich!
Entweder hat er absichtlich meinen Schrieb umgedreht oder unabsichtlich!
Egal wie rum, es zeugt nicht gerade von großem Intellekt!

Dass du es so auffassen WILLST wundert mich ja nicht!

Aber komm mir bitte nicht so, als wärst du empört!

Dies haben wir schon längst hinter uns gelassen dachte ich!

Lies noch einmal wie ich was geschrieben habe und dann kannst du dir deine "Empörung" sparen!

Nicht das du demnächst kommst und sagst die Besiktas Anhänger hätten Serdar Bilgili nicht beleidigen wollen, sondern ihre LIEBE zu IHM und zu seiner TOCHTER !!! bekunden wollen!

al"
Antwort